قاصدک


delkhaste

just delneveshte

 میخواهم سبدی پر از یاس های سپید را

در مسیر راهت فرش کنم ولی بوی دلاویز بهشتی تو

معطرتر از گل های یاسمن است

پس بیا ای قاصدک قدم مقدست را 

بر چشمان مشتاقم نه 

تا من بوسه های داغم را نثار آن کنم 

قاصدکم بیا من را در این همه خوشبختی 

بر نظاره گیر زیرا رایحه روح انگیز و روح پرور تو مرا به اینجا کشاند

و تو ای هاتف خوش کلام 

نمیدانم چگونه بوی خوش دوست را به مشامم رساندی

و مرا کشان کشان به دام آن غزل گریز پای انداختی

و چه اسارت شورانگیزی من قصه تو تو را ماندگار و جاوید خواهم نمود 

قصه قاصدک ها قصه عشق است

قصه تو قصه ی آدم های شرور و به سعادت رسیده است 

قصه ی انسان های آزاده است 

قصه ی انسان های آزاده است 

قصه ی انسان های آزاده است 



نظرات شما عزیزان:

زهره صادقی
ساعت11:14---3 مرداد 1391
سلام عزیزم
خسته نباشید.مطالبتون به نظر من عالی بود.
من نرجس جلالی هستم 59 سالمه و مدت هاست که شاعر هستم.
خوشحال میشم به وب بنده بیایید و نظرتون رو راجع به اشعارم بفرمایید.
سپاسگزارم از مطالب ارزشمندتون .
براتون آرزوی موفقیت در تمامی مراحل و عرصه های زندگی رو دارم.
ممنونم عزیزم


محمد
ساعت10:44---3 مرداد 1391
شبيه مه شده اي... نه مي شود در آغوشت گرفت و نه آنسوي تو را ديد... تنهــــــا مي شود در تو گم شد...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,ساعت 19:17 توسط roz| |


Power By: LoxBlog.Com